Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 20.05.2014 A A A
Adam Levine zrywa z Keirą Knightley w polskim zwiastunie ZACZNIJMY OD NOWA
INFORMACJA PRASOWA
Fot. Materiał prasowy

Keira Knightley zaśpiewa, a Adam Levine z Maroon 5 zasmakuje aktorstwa w „Zacznijmy od nowa” – nowym filmie twórcy niezapomnianego „Once”. Podnosząca na duchu i tętniąca muzyką komedia była sensacją festiwalu w Toronto, a zaciekłą batalię o prawa do jej dystrybucji stoczyło sześciu amerykańskich dystrybutorów, w tym: The Weinstein Company, CBS Films, Lionsgate, Relativity, A24 and Fox Searchlight. Do polskich kin „Zacznijmy od nowa” wprowadzi Kino Świat, a premierę filmu przewidziano na 4 lipca.


Wokół tego, co wydarzyło się 7 września 2013 po premierze „Zacznijmy od nowa” w Toronto narosło już sporo anegdotek. Mówi się, że była to jedna z „najdzikszych nocy negocjacji”, jakie w ostatnich latach widziała branża filmowa. „Nie umilkły jeszcze brawa po pokazie” – relacjonuje The Wrap – „a Johna Carneya otoczył wianuszek chętnych, by zakupić jego film.” Przodował w tym Harvey Weinstein, który nie opuszczał reżysera na krok. „Gdziekolwiek udał się John, on był zaraz obok. Nawet gdy poszedł do toalety, Harvey czatował pod jej drzwiami” – śmieje się Tom Rice, producent „Zacznijmy od nowa”.

 

Z festiwalowych sal Princess of Wales Theater negocjacje przeniosły się do restauracji Patria. „Siedzę w tej branży od dawna, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałem” – emocjonował się rozmówca The Wrap „Wszyscy przywykli, że takie podchody trwają całą noc, ale nigdy nie widziałem, by dosłownie każdy kąt lokalu był oblegany przez wietrzących swej szansy konkurentów. Było tak intensywnie, że gdy rozmowy przeniosły się na parking przed restauracją, to postronni goście myśleli, że zaraz rozegra się tam jakaś bójka” – relacjonuje The Warp.

 

Starania TWC opłaciły się. Prawa do filmu zostały nabyte przez firmę za 7 milionów dolarów i obietnicę 20 milionów dalszych wydatków na cele promocyjne. „To wcale nie była najwyższa oferta wieczoru. W wyborze The Weinstein Company zadecydował jednak bilans firmy i jej doświadczenie z poprzednich sezonów oscarowych. Coś, co w Hollywood nazywamy „czynnikiem Harveya” – komentuje Rice.

 

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
Nowy serial "Łowcy skór" jest już dostępny w serwisie MAX
Czteroodcinkowy serial dokumentalny “Łowcy skór” to historia ...
19. Edycja Festiwalu Filmów Afrykańskich AFRYKAMERA: African Gaze - Queer
W dniach 29 listopada – 4 grudnia 2024 roku w Warszawie odbędzie ...
„To nie mój film” z nagrodą na międzynarodowym festiwalu w Luksemburgu
„To nie mój film” Marii Zbąskiej otrzymał prestiżową nagrodę ...
WFF trampoliną dla młodych twórców. Jak festiwal otwiera drzwi nowym pokoleniom filmowców
Warszawski Festiwal Filmowy to nie tylko miejsce spotkań uznanych ...