Miłośnicy strzelanin FPP nie mogą narzekać na brak okazji do pociągnięcia za cyngiel. Są jednak liczne rzesze fanów FPS, z nostalgią wspominających fragowanie i deathmache rodem z kultowych pozycji – na równych zasadach. Dobre wieści z linii frontu: szykuje się prawdziwa perełka dla wszystkich miłośników FPS tęskniących za czasami, gdy o rezultacie pojedynku nie decydował osiągnięty poziom doświadczenia postaci, zdobyte umiejętności specjalne czy zakupione bronie, tylko własne umiejętności i refleks!
W dniu 20 lipca na rynku pojawi się TOXIKK., nad którym peany wygłaszają i media growe, i gracze poszukujący hardcorowych, precyzyjnych jak żyleta strzelanin FPP. Udostępniony w Early Access fragment rozgrywki zyskał świetne opinie w serwisie Steam – 88% z blisko 1300 recenzji wystawionych przez graczy jest pozytywnych!
TOXIKK. został stworzony z myślą o graczach PC i zaprojektowany pod kątem sterowania za pomocą klawiatury i myszki, konfigurowalnych w bardzo zaawansowanym stopniu. Niespotykana precyzja i szybkość ruchów, strafe, double jumps, dodge jumps, apteczki oraz pojazdy – wszystko, co czyniło tego typu gry kultowym, powraca w wielkim stylu! WSAD oraz możliwość wykorzystania podwójnego strafe’ to synonim obłędnie dynamicznych pojedynków.
TOXIKK. nie jest grą F2P i nie ma w nim mikropłatności, które pozwalałyby uzyskać przewagę nad innymi graczami za pieniądze. Próżno tu szukać klas postaci i ich zmiennych statystyk, czy drzewek rozwoju umiejętności – parametry decydujące o wygranej tkwią nie w grze, ale w rękach i głowie każdego gracza. A jest gdzie się sprawdzić, gdyż w TOXIKK. znajdują się nawet mapy klasy Massive, pozwalające na starcia drużynowe po 16 osób z każdej strony, z możliwością wykorzystania różnych pojazdów.