Już w najbliższy weekend w dn. 23-25 października UBISOFT zaprasza do swojego niesamowitego stoiska podczas Warsaw Games Week do Hali Expo XXI. Na fanów rozrywki na najwyższym światowym poziomie czekają nie tylko najnowsze gry, ale również pokazy taneczne, konkursy i wydarzenia specjalne.
W zbudowanym na potrzeby WGW kinie, znajdującym się w strefie Ubisoftu, odbędą się pokazy nieprezentowanego wcześniej publicznie fragmentu rozgrywki z gry The Division. Natomiast w sobotę gościem specjalnym strefy Ubisoft będzie zawodnik KSW Marcin "Różal" Różalski. Podczas WGW w strefie Ubisoftu można będzie zagrać w następujące gry:
- Anno 2205
- Assassin’s Creed Syndicate
- Just Dance 2016
- Might & Magic Heroes VII
- Tom Clancy’s: Rainbow Six Siege
- Tom Clancy’s: The Division
Warsaw Games Week, 23-25 października, Hala Expo XXI, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, Warszawa.
O Warsaw Games Week:
W dniach 23-25 października w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Targów Gier Wideo – Warsaw Games Week. Inicjatorem tego przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR). Warsaw Games Week to targi gier komputerowych i wideo w Warszawie. Takiego wydarzenia na polskim rynku gier jeszcze nie było. Na imprezie pojawiają się największe firmy z branży, by zaprezentować to, co w ich ofercie najlepsze, najnowsze i najbardziej oczekiwane. Warsaw Games Week będzie dla wszystkich fanów gier miejscem, w którym będą mogli spełnić swoje najskrytsze marzenia. W warszawskiej Hali EXPO XXI uczestnicy znajdą specjalnie zaaranżowane strefy, w których będą mogli zmierzyć się ze sobą w turniejach, zobaczyć najnowsze tytuły, przetestować najlepszy sprzęt, czy spotkać się na żywo z najpopularniejszymi graczami i youtuberami. To nie jest zwykłe wydarzenie – to wielkie święto graczy!
O Ubisoft:
Ubisoft to wiodący światowy producent, wydawca i dystrybutor produktów rozrywki interaktywnej, który dzięki zróżnicowanej ofercie i licznym umowom partnerskim stale się rozwija. Ubisoft posiada biura w 26 krajach i sprzedaje swoje produkty w ponad 55 państwach na całym świecie. Firma dostarcza klientom najwyższej jakości gry wideo, opracowane w najnowszych technologiach.