

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, British Council i Creative Europe Desk Polska zapraszają na wykład otwarty Marka Lautmana z firmy Intermission Film, zatytułowany „Film Trailers”, organizowany w ramach Creativity Talks. Wykład odbędzie się 8 sierpnia 2017 w godzinach 14:00-15:00 w Arthotel przy ul. Kiełbaśniczej 20 we Wrocławiu. Mark Lautman opowie o sztuce tworzenia zwiastunów filmowych.
Wykład będzie częścią organizowanego przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty oraz Creative Europe Desk Polska Studia Nowe Horyzonty+, które odbędzie się w dniach 5-8 sierpnia we Wrocławiu podczas 17. MFF T-Mobile Nowe Horyzonty.
Mark Lautman reprezentuje Intermission Film, agencję kreatywną, która zajmuje się między innymi opracowywaniem zwiastunów filmowych na rynek anglosaski oraz międzynarodowy. W ich portfolio znajdują się zwiastuny do filmów: nagrodzonego Oscarem „Syna Szawła, „Służącej”, „Lady M.”, “Amy”, „Mulholland Drive”, „Donnie Darko” i wielu innych.
Działająca od 2012 r. na rynku firma co roku wyróżniana jest wieloma nagrodami. W 2017 otrzymała m.in. nagrodę Golden Trailers za najlepszy zwiastun zagraniczny do filmu „Lady M.”, w 2016 Screen Awards w kategorii „Zwiastun roku” za film „Syn Szawła” czy Golden Trailers za najlepszy zwiastun do „Amy”. Intermission Film dynamicznie się rozwija i ostatnio otworzyła również biuro w Amsterdamie. Jest także partnerem agencji THINK JAM, która ma siedzibę w Anglii oraz Los Angeles.