Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 24.08.2017 A A A
WYSTARTOWAŁA TUBA SMAKU – NOWY VIDEO PROJEKT PASCALA BRODNICKIEGO
INFORMACJA PRASOWA

Tuba Smaku – nowa sieć kanałów kulinarnych na YouTube autorstwa Pascala Brodnickiego i przyjaciół już działa! To pierwsza w polskim internecie sieć kanałów z tak zróżnicowanym kontentem, forum wymiany kulinarnych doświadczeń i przepisów, a jednocześnie produkcja najwyższej jakości kulinarnych programów. Wraz z Pascalem kanał www.youtube.com/tubasmaku współtworzą już dziś: Agnieszka Mielczarek, Agata Stankiewicz, Mickey Rotten, Rudy i Jorg oraz Daniel Brzeziński.


Nowe trendy, kulinarne ciekawostki, szczypta inspiracji i całe mnóstwo dobrej rozrywki – to właśnie przepis twórców Tuby Smaku na coś czego w polskim internecie jeszcze nie było. - W sieci brakowało  miejsca, które skupiałoby kulinarnych zapaleńców z różnych dziedzin, dlatego Tuba Smaku jest wyjątkowym przedsięwzięciem - komentuje Pascal Brodnicki, współwłaściciel i pomysłodawca projektu. - Cieszę się, że w projekcie są znane i lubiane nazwiska, ale wiem, że dołączą do nas kolejni miłośnicy kuchni, bo w przyszłości chcielibyśmy być także kuźnią kulinarnych talentów. Zdecydowałem się stworzyć takie miejsce, bo sam  wierzę  że przyszłość mediów, szczególnie wideo jest w internecie, który obecnie poprzez platformy takie jak YouTube daje praktycznie każdemu  możliwość na zaprezentowanie swoich pasji. To co jest jeszcze dla mnie ważne, to aspekt edukacyjny i jakość przekazu, którego w Tubie Smaku nie zabraknie  – podkreśla Pascal Brodnicki.

 

Sieć kanałów powstała z myślą o wszystkich pasjonatach kuchni bez względu na ich poziom zaawansowania. Każdy będzie mógł korzystać z porad, kiedy tylko zechce – w domowym zaciszu podczas szykowania potraw, w drodze do pracy np. podczas jazdy autobusem, w czasie robienia zakupów albo przy planowaniu profesjonalnego menu w restauracji. Tuba Smaku to jednak dużo szersze przedsięwzięcie niż tylko kanał na YouTube, które wychodzi daleko poza znane schematy pod względem możliwości promocyjnych dla potencjalnych partnerów – ma nie tylko różnorodny kontent, ale również ogromne możliwości promocyjne. Tuba Smaku to coś więcej niż miejsce z jakościowym video. Nasi prowadzący aktywnie angażują się w interakcje ze swoimi widzami odpowiadając na komentarze, wchodząc z nimi w dyskusje przez co materiały które tworzą są lepiej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dla marek jest to również bardzo atrakcyjna widownia, także demograficznie ale co ważniejsze wyjątkowo zaangażowana w wideo, które oglądają.

 

- Oferta sieci kanałów jest bardzo różnorodna, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kobiety i mężczyźni w różnym wieku, zapaleńcy kulinarni i początkujący. Chcemy zbudować społeczność z pasją do gotowania. Nie tylko będziemy dzielić się swoją wiedzą, ale chcemy też słuchać i czerpać inspiracje z komentarzy i opinii – nasi odbiorcy będą aktywnie współtworzyć Tubę Smaku. Dajemy zupełnie nowe, niekonwencjonalne możliwości promocji – sami produkujemy kontent w zależności od potrzeb reklamodawcy, tworzymy od podstaw scenariusz, komunikację w kanałach social media, własnych wraz z rekomendacją na kanały Klienta, a przy okazji zapewniamy cała gamę usług dodatkowych, takich jak organizacja eventów czy warsztatów. Co najważniejsze, współpracującym z nami markom gwarantujemy dotarcie i określone na początku kampanii zasięgi w niezwykle atrakcyjnej komercyjnie grupy odbiorców (20-44)  – zaznacza Joanna Albin, była Brand Managerka kanału Kuchnia+, która objęła stanowisko Chef Revenue Officer w Tubie Smaku, gdzie odpowiada za start i rozwój komercyjny Tuby Smaku.

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
Nowy serial "Łowcy skór" jest już dostępny w serwisie MAX
Czteroodcinkowy serial dokumentalny “Łowcy skór” to historia ...
19. Edycja Festiwalu Filmów Afrykańskich AFRYKAMERA: African Gaze - Queer
W dniach 29 listopada – 4 grudnia 2024 roku w Warszawie odbędzie ...
„To nie mój film” z nagrodą na międzynarodowym festiwalu w Luksemburgu
„To nie mój film” Marii Zbąskiej otrzymał prestiżową nagrodę ...
WFF trampoliną dla młodych twórców. Jak festiwal otwiera drzwi nowym pokoleniom filmowców
Warszawski Festiwal Filmowy to nie tylko miejsce spotkań uznanych ...